بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید

قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 3575
بازدید ماه : 3570
بازدید کل : 184477
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بازی زیباو جذاب و اعتیاد آور مزرعه داری که بازی جذابیت فوق العاده ای دارد و به شخصه معتاد بازی شدم،این بازی دارای تنوع بسیار زیادی از نظر گرافیک،حیوانات،وسایل مزرعه داری و … کرده که پیشنهاد میکنم حتما از موبفا این بازی جذاب را دانلود کنید و لذت ببرید

http://dl2.mobfa.org/Winter90-mstiler/kjdfsijdfggiuhkdfj.jpg

بازی را دانلود و نصب کنید،فایل دیتا که آپلود کردم رو هم دانلود کنید و در مسیر android\data\com.alawar.farmfrenzy3 کپی کنید و وارد بازی شوید

 

دیتا های دیگر کلا روسی میباشند،تنها سایت موبفا تمام انگلیسی میباشد که از گوشی خودم استخراج کردم

لینک دانلود فایل دیتا با حجم 40مگابایت که بعد از اکستراکت کردن 99 مگابایت میشود :برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

لینک مستقیم : Download
پسورد فایل : www.Mobfa.Org
حجم : 1.8 MB
کپی برداری از مطالب سایت "موبفا" فقط با ذکر منبع امکان پذیر است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:3 ] [ سید حامد جلالی ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت