قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 4317
بازدید کل : 180902
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

نرم افزار استودیو هنر یک نام تجاری جدید برای برنامه ای است که تزئین عکس و اعمال افکت ها به طور مستقیم را انجام می دهد. به معنای واقعی کلمه در عرض چند ثانیه شما قادر خواهید بود برای ساخت قاب عکس شیک، کارت پستال و کلاژ کردن عکس از آن استفاده کنید. این برنامه شامل تعداد انگشت شماری از توابع ضروری برای پردازش عکس ها دیجیتال است که شامل بهبود خودکار و ویرایش، ایجاد جلوه های ویژه، ساخت افکت های ویژه، و برچسب ها و دکوراسیون می باشد.
خصیصه های نرم افزار Photo Art Studio زیبا و کارامد با رابط کاربری قابل تنظیم است. کار با برنامه بسیار ساده بوده اما توانایی های آن فراتر از انتظار شماست! پس از چند دقیقه شما استاد طراحی دکوراسیون از عکس های خود می شوید. سایت
دانلود رایگان نرم افزار به شما پیشنهاد می کند یک بار هم که شده با این برنامه گرافیکی کار کنید و از سادگی کار و تصاویر حیرت انگیز ایجاد شده نهایت لذت را ببرید.

AMS Software Photo Art Studio 3.21 - نرم افزار قاب و افکت استودیو هنر عکس

مزیت های اصلی نرم افزار طراحی عکس

  • رابط کاربری بسیار ساده و سهولت در کار
  • سرعت عمل در ساخت و خروجی تصویر
  • بیش از صد ها طرح آماده تزئین فریم، ماسک، کارت پستال، کلاژ و ...



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:17 ] [ سید حامد جلالی ]

سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان اکنون ورژن کامل یکی از بازی های محبوب گوشی های همراه را برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتر که به جرات می توان گفت کمتر کسی آن را در دنیای بازی موبایل میشناسد یک ژانر اکشن هیجان انگیز دارد و سرگرم کننده ترین بازی های همراه شناخته شده که اکنون می توانید ورژن کامپیوتر آن را بازی کنید و لذت ببرید.
در
بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 Full PC Game - بازی کامپیوتر پرندگان خشمگین ریو

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista/7
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:16 ] [ سید حامد جلالی ]

نرم افزار بازیابی اطلاعات R-Studio یک برنامه Recovery دیسک از انواع پارتیشن می باشد که سایت دانلود رایگان نرم افزار برای سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی به اشتراک گذاشته است.
نرم افزار R-Studio یک برنامه قدرتمند و مقرون به صرفه برای بازیابی اطلاعات پاک شده است. فن آوری جدید و قدرتمند
نرم افزار حرفه ای بازیابی اطلاعات از آن برنامه ای توانمند و منحصر به فرد ساخته که امکان بازیابی از پارتیشن های FAT12/16/32/exFAT, NTFS, NTFS5 (ایجاد و بروزرسانی شده توسط ویندوز های 2000/XP/2003/Vista/2008/Win7) , HFS/HFS (مکینتاش) انواع کوچک و بزرگ Endian از UFS1/UFS2 (FreeBSD/OpenBSD/NetBSD/Solaris) و Ext2/Ext3/Ext4 FS (لینوکس) می باشد.
این نرم افزار بازیابی قابلیت کار بر روی دیسک های محلی و شبکه را دارد حتی اگر پارتیشن چندین بار فرمت شده ، آسیب دیده و یا حذف شده باشد. پارامتر های قابل تنظیم به شما امکان کنترل کامل بر بازیابی اطلاعات و بازیابی هارد را می دهد. در اصل نرم افزار بازیابی داده ها R-Studio برای استفاده کارشناسان بازیابی اطلاعات، مدیران سیستم، متخصصان IT و کاربران کامپیوتر حتی برای کارشناسان قانونی طراحی شده است. نرم افزار بازیابی فایل ها یک برنامه قدرتمند با امکانات فراوان می باشد و با اینکه بسیار ساده و هوشمندانه برای استفاده کاربر ساده تا حرفه ای طراحی شده با این حال ممکن است برای کاربران معمولی به دلیل امکانات فراوان و حرفه ای کمی گیج کننده به نظر آید.

R-Studio 5.4 Build 134259 Corporate Edition x86-x64 Multilingual - نرم افزار حرفه ای بازیابی اطلاعات از انواع پارتیشن

خصیصه های اصلی نرم افزار حرفه ای بازیابی اطلاعات

  • سازگار با 9x, ME, NT, 2000, XP, 2003 Server, Vista
  • بازیابی اطلاعات از روی شبکه و سیستم عامل های Win95/98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista, Macintosh, Linux و UNIX
  • بازیابی از پارتیشن های FAT12, FAT16, FAT32,NTFS, NTFS5 (Win2000/XP/2003/Vista), HFS/HFS+ (Macintosh), UFS1/UFS2 (FreeBSD/OpenBSD/NetBSD/Solaris) و Ext2FS/Ext3FS (Linux)
  • بازیابی از فرمت های RAID آسیب دیده و ایجاد یک ایمیج از کل هارد
  • بازیابی هارد در صورت خراب کاری ویروس ها و آسیب MBR



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:14 ] [ سید حامد جلالی ]

سایت بازیدانلود رایگان نرم افزار یک گیم پلی باور نکردنی از شرکت بازی سازی Big Fish Games فراهم کرده که با طراحی مخلوقاتی شگفت انگیز از شما کمک می خواهد تا قورباغه را نجات دهید. این بازی کامپیوتر Frogs vs Storks با ژانر Logic و Arcade چالشی هیجان انگیز پدید آورده تا یک سرگرمی کامپیوتری زیبا خلق کند.
قورباغه ها را از دست لک لک ها نجات دهید و تالاب را جایی امن برای زندگی قورباغه ها کنید. بازی لک لک ها در برابر قورباغه ها یک بازی اکشن و سرگرم کننده است که شما میباست جلوی لک لک های گرسنه را گرفته و به دویستان قورباغه خود کمک کنید.

Frogs vs Storks 1.1.5 Final PC Game - بازی لک لک ها در برابر قورباغه ها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP/Vista/7
  • پردازنده: 1.0 GHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:13 ] [ سید حامد جلالی ]

 
ExpressPhone 17 By MoRTezA
 
پیش نیاز:
برای فلش زدن با این کوک شما به سه فایل احتیاج خواهید داشت که یکی از آنها فایل core یا همان mcu فریمور پورت شده ی C6 v20است اگر این فایل ها را از قبل ندارید از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود از سرور مدیافایر
 
لازم به ذکر است که این فریمور بر پایه ی فریمور پورت شده C6 V20 برای Nokia 5800 V52.0.0101 RM-356 کوک شده است.
 
Screenshot:




 
Change log:
 
- فونت زیبا و خوانا با digital clock به سبک Symbian^3
 
- فضای بیشتر در حالت landscape
 
- ویبره در زمان وصل و قطع شدن مکالمه
 
- منو بندی و آیکون های به سبک Symbian Anna (که انصافا روی این بخش زحمت زیادی کشیده شده است)
 
- و آیکون های X7 lite برای بخش های settings ,تمامی زیر شاخه های بخش setting گوشی , مسیجینگ , LOG و ...
 
- نوشتن Unlock Phone به جای swipe to unlock در slider
- افزایش سرعت باز کردن تصاویر در گالری و همچنین تغییر گزینه share online به delete
-
قابلیت تغییر دادن مدتAutoLock تا 5 دقیقه



و....



ادامه مطلب ....
[ یک شنبه 4 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد حیوانات و گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه زیبای تعطیلات داغ مزرعه مانیا یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.
دوستان همیشگی آنا، مادربزرگ و پدربزرگ دوباره به
بازی مزرعه برگشتند. این بار در حالی که در تعطیلات به سر میبرند، تصمیم میگیرند تا در مسابقه بهترین کشاورز شرکت کنند. به آن ها کمک کنید تا ثابت کنند که بهترین هستند. با قهرمانان ما در کشور های گرمی مانند استرالیا، مصر و چین سفر کنید و مهارت کشاورزی خود را در سرزمین های مختلف محک بزنید.
بازی Farm Mania Hot Vacation سورپرایز های زیادی برای شما دارد. حالا شما میبایست به مراقبت از حیوانات نادر و عجیب از جمله شتر مرغ، بز کوهی، طاووس و بسیاری دیگر بپردازید. همچنین کاشت و نگهداری از گیاهان نادر بوته کیوی، درخت انار و پاپایا عنبه هندی فرصت مناسبی برای آشنایی و پرورش آن هاست.

Farm Mania Hot Vacation Final PC Game - بازی تعطیلات داغ مزرعه مانیا


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با DSL Speed



اگر از كاربران قديمي اينترنت و مشتري مدوام كارتهاي اينترنت، اتصال به روش ديال آپ باشيد. حتما روش هاي مختلفي را امتحان و يا ديده ايد كه با بهينه كردن تنظيمات مختلف ويندوز سعي بر بالا بردن سرعت اتصال و همچنين بالا بردن سرعت باز كردن
صفحات اينترنتي شما مي باشند.البته نرم افزار هایی هستند که با انجام یک سری کارها می توانند تا حدی سرعت اینترنت را افزایش دهند ، این نرم افزار ها با به نوعی تنظیم کردن عملکرد های مختلف نرم افزار های مربوط به اینترنت تا حدی سرعت را افزایش می دهند. نرم افزار DSL Speed نيز با كمي تفاوت چنين كاري را براي شما انجام مي دهد. تفاوت اين نرم افزار در اين است كه براي افزايش سرعت اينترنت هاي پر سرعت و يا اتصالاتي از نوع SDSL , IDSL , G.lite ADSL و ... به كار مي رود. اگر شما از كاربران اينترنت ADSL هستيد و از سرعت خود راضي نيستيد. و يا مي خواهيد سرعت بيشتري را بدون پرداخت هزينه بيشتر در اختيار داشته باشيد. مي توانيد از نرم افزار DSL Speed  استفاده كنيد. برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.
قابلیت های كلیدی
نرم افزار DSL Speed v7.0:
- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی بصورت آنلاین
- بهينه سازي سرعت اينترنت با منطقه جغرافيايي شما
- قابليت سازگاري با انواع كانكشن ها DSL  (e.g.,ADSL,G.lite,IDSL,SDSL
- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا
- افزايش سرعت اينترنت با يك كليك
- بهينه سازي ارتباط هاي اينترنتي
- توانايي بهبود سرعت انتقال شبكه هاي اينترنتي
- داراي محيطي بسيار ساده اما جذاب و كاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:26 ] [ سید حامد جلالی ]

پس از اینکه شرکت Magix امتیاز شرکت Xara را خریداری کرد امکانات زیادی در نرم افزار گرافیکی این شرکت ایجاد شد. توسط نرم افزار فوق العاده Xara 3D Maker 7.0.0.415 این امکان برای شما فراهم شده است تا طرح های گرافیکی و متنوع کاملا سه بعدی ( 3D ) خود را سریع و براحتی ایجاد نمایید. ساخت گرافیک های سه بعدی در برنامه توسط تبدیل نوشته ها و یا وارد کردن شکل های دو بعدی از طریق محیط کاربرپسند و جذاب نرم افزار امکان پذیر است.

Xara 3D Maker 7.0.0.415 - ساخت طرح های گرافیکی سه بعدی

اعمال تغییرات در روشنایی، عمق رنگ، حجم و ابعاد اشکال، سایه، اندازه و نوع فونت از دیگر کنترل های موجود در نرم افزار می باشد که در کنار انواع افکت های زیبا ،در ایجاد گرافیک های سه بعدی برای استفاده در سایت یا طرح های گرافیکی خود شما را کمک می نماید. همچنین نرم افزار Xara 3D Maker قابلیت ساخت انیمیشن های 3D جهت استفاده در وب یا اسکرین سیور را نیز داراست. کار های ایجاد شده توسط نرم افزار به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی ها دارای بالاترین کیفیت می باشند.

نرم افزار توانایی ورود فایل های WMF/EMF، CorelXARA و Webster و ذخیره سازی طرح های گرافیکی انجام شده با فرمت های رایج Gif، Flash، JPEG، PNG، AVI و BMP را دارد. نرم افزار حرفه ای Xara 3D Maker بیشتر توسط دو گروه طراحان حرفه ای گرافیک وب و کاربران کامپیوتر های خانگی برای ساخت انیمیشن های Gif، دکمه های گرافیکی، بنر های گرافیکی و تبلیغاتی و لوگو یا عنوان های سه بعدی جهت استفاده در ارائه ها و صفحات وب استفاده می شوند. امیدواریم از دانلود این نرم افزار رایگان لذت ببرید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:24 ] [ سید حامد جلالی ]

احتمالا ویندوز ۸ مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز ۷ باشد.

ب شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.

ویندوز ۷ مایکرسافت مسلما یکی از مهم ترین نسخه های ویندوز در تاریخ زندگی این سیستم عامل بود. بعد از ارائه ویندوز ویستا، بازار مخالف مایکروسافت شروع به رشد کرد و بسیاری از فروشندگان، به قوانینی برای داون گرید کردن کامپیوتر به ویندوز XP تن دادند. مشتریان هم به اندازه ای که مایکروسافت انتظار داشت، از ویستا استقبال نکردند. به علاوه شرکت ها اصلا ویندوز ویستا را به حساب نمی آوردند. خب همه ی این ها بد است.

با ویندوز ۷، مایکروسافت توانست ویستا را به خوبی تعمیر کند. در واقع این نسخه همان سیستم عاملی است که ویستا باید می بود. و حالا مایکروسافت هم تایید کرده که ویندوز ۷ سریع ترین فروش را در تاریخ ویندوز داشته است. این واضح است که مصرف کنندگان هم از ویندوزی که هم اکنون استفاده می کنند؛ حداقل بیشتر از ایکس پی راضی هستند.

با این حال که ویندوز ۸ فقط در گوشه صحنه، ایستاده است؛ شایعات مایکروسافتی حول محور این سیستم عامل و امکانات آن، می چرخند. اگر چه فعلا اطلاعات کمی از این سیستم عامل در دسترس است؛ اما یک چیز را به طور قطع می توان گفت: این که ۸ از ۷ بهتر خواهد بود. اما چرا؟


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:18 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Youda Farmer 3: Seasons مدل جدیدی از بازی های سرگرم کننده


در بازی جذاب و سرگرم کننده Youda Farmer 3: Seasons شما به عنوان Player نقش فردی را بازی خواهید کرد که یک روستای مخروبه را با تلاش و کوشش به یک روستای آباد تبدیل خواهد کرد. در این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که در 4 فصل سال انجام می پذیرد پازل ابتدایی آماده است تا پس از طی مراحل مختلف پازل ها یکی یکی حل شده و نقشه روستا نمایش داده شود. زمان و سرعت عمل کاربر بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. چرا که کاربر باید در سریعترین زمان ممکن غذا برای کارگرها تهیه کند تا آن ها بتوانند به واسطه چوب های آماده شده ساختمان ها را تعمیر کنند.
مراحل متعدد و جذاب که هریک با دیگری متفاوت هستند باعث جذابیت دو چندان بازی خواهد شد. موزیک های دلنشینی که در هنگام اجرای بازی نواخته می شوند به همراه گرافیک مناسب دو نکته اساسی در مورد
Youda Farmer 3: Seasons به حساب می آید. نسخه 3 به سبب امکانات جدید و همچنین نوع جدید طراحی بسیار سرگرم کننده تر از قبل شده است ؛ پیشنهاد ما دانلود و تجربه این بازی بسیار جذاب است.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:10 ] [ سید حامد جلالی ]

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی
نرم افزار WinRAR v4.01 (x86/x64) Final:
- سادگی کار با
نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
-
پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان
شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
-
Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله
ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:5 ] [ سید حامد جلالی ]

منبع : www.AsanDownload.com


DreamLight Photo Editor

نام نرم افزار جالبی است که برای ویرایش تصاویر طراحی شده است. البته این نرم افزار ویرایش را به صورت نرم افزارهای معمولی انجام نمی دهد بلکه تنها کاری که از این ابزار برخواهد آمد جذاب کردن یا رویایی نمودن تصاویر است. استفاده و قرار دادن جذاب ترین افکت ها طی چند مرحله ساده می تواند عکس ها را به تصاویر بسیار زیبا تبدیل کند تا همیشه به یادگار مانده و با تماشای آن کاربر هنر خود و

نرم افزار

را به یادآورد. 15 مدل از انواع فیلتر ها در نرم افزار گنجانده شده که هریک از آن ها هم 15 طرح افکتی را در خود جای داده اند ؛ به این ترتیب 150

افکت

زیبا برای کاربران وجود دارد تا با انتخاب دلخواه هریک از آن ها تصاویری رویایی طراحی و تولید کند. استفاده از این ابزار ساده و کم حجم بسیار راحت و

آسان

است و بدون هیچ گونه آموزش خاصی مبتدی ترین کاربران هم می توانند از نهایت امکانات

DreamLight Photo Editor

بهره مند شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DreamLight Photo Editor v4.2:
- وجود 10 مدل فیلتر به همراه 15 نوع افکت برای هریک از فیلترها
- استفاده بسیار
آسان از نرم افزار
- رویایی نمودن تصاویر تنها با چند کلیک ساده
- امکان استفاده از چندین افکت به صورت همزمان برروی تصاویر
- سازگاری با فرمت های مختلف
- قابلیت ذخیره سازی با کیفیت بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله
ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:3 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه
AngryBirds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی
Angry Birds Rio 2011:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله
ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:53 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی - بازی رایانه

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی مزرعه مجازی Virtual Farm 2 PC Game در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه مزرعه مجازی یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.

اگر دوست دارید حالا که فصل تابستان شده, یک مزرعه برای خود دست و پا کنید و آن را رشد و توسعه دهید و از آن در آمد کسب کنید و بتوانید سرگرم آن باشید ما به شما بازی مرزعه مجازی را که شرکت موفق بازی سازی Alawar Games آن را ساخته دانلود کنید و از آن لذت ببرید. بازی دارای 8 فصل مختلف است. شما می توانید 10 کارخانه را بسازید. 10 محصول را می توانید بکارید و برداشت کنید. بازی برای اجرای اول دارای راهنمای حین بازی است و باعث می شود یاد گرفتن بازی بسیار سریع و آسان باشد. این بازی از پیش کرک شده می باشد و کافی است آن را نصب کنید و لذت ببرید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ سید حامد جلالی ]

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

و.....

 


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:30 ] [ سید حامد جلالی ]

برطرف كردن محدوديت ساپورت رم 4 گيگاباتي به بالا در ويندوزهاي 32 بيتي


مطمئنا امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از ویندوز های Xp و Vista از ویندوز فوق العاده محبوب و عالی 7 (سون) که دارای دو نسخه ی 32 بیتی و 64 می باشد استفاده نمایند. اما شاید یکی از مشکلات کاربران این سیستم عامل استفاده ی محدود از حافظه ی Ram سیستم در نسخه ی 32 بیتی این ویندوز باشد که باعث می شود افراد نتوانند  از تمام حافظه ی رم خود استفاده نموده و بعضا در اجرای برنامه های سنگین خود که نیاز به حافظه ی موقت زیادی داشته دچار مشکل شوند. حال شاید با خود بگویید با استفاده از نسخه ی 64 بیتی به راحتی می توان این مشکل را نیز برطرف ساخت اما بعضا در صورت ارجینال بودن ویندوز یا نبود نسخه های کامل و بی نقص 64 بیتی سایر نرم افزارها این روش نیز مشکل را برطرف ننموده و شاید مشکلات دیگری را نیز ایجاد نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن به راحتی می توانید از تمام حافظه ی Ram سیستم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نمایید و مجبور به استفاده ی محدود و نهایتا 2 گیگابایت از رم خود نشوید.

Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB or 8 GB RAM

که برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان توسط گروه آسان دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است یک پچ کم حجم و مفید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از تمام حافظه ی رم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نموده و از سرعت سیستم خود لذت برید.


 


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:29 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت