قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 4322
بازدید کل : 180907
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بودجه پایه وزارت دفاع آمریکا در سال مالی ۲۰۱۰ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار بوده است که بخش اعظمی از آن صرف پروژه های مرتبط با توسعه و ساخت هواپیماها، تانک ها، کشتی ها و دیگر تجهیزات نظامی می شود.آن‌چه در ادامه خواهید خواند، درباره برخی از پرهزینه‌ترین و گران‌قیمت‌ترین تجهیزات نظامی آمریکا است.

نورث روپ گرومن. بی- ۲ اسپریت(روح) Northrop Grumman B-2 Spirit
www.AsanPic.com
بی- ۲ یکی از بهترین بمب افکن های رادارگریز آمریکا بوده که از قابلیت حمل سلاح و بمب های اتمی و غیر اتمی برخوردار است. قابلیت رادارگریزی پیشرفته، این اجازه را به بی- ۲ می دهد تا به راحتی در خطوط مجهز دفاعی دشمن نفوذ کرده و اهداف خود را منهدم نماید. بر اساس برنامه ریزی های اولیه، سفارش ساخت ۱۳۲ فروند از این هواپیما در نظر گرفته شده بود که به دلیل هزینه های بالای تولید قرارداد اولیه برای تولید ۲۱ فرود در سال ۱۹۸۷ به امضا رسید. هزینه تولید بی- ۲ در سال ۱۹۹۷، رقمی بالغ بر ۷۳۷ میلیون دلار بوده که در حال حاضر این رقم با توجه به هزینه های مربوط به تامین قطعات و نگهداری حدودا به ۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

بل – بوئینگ. وی- ۲۲ اُسپری(عقاب دریایی) Bell-Boeing V-22 Osprey
www.AsanPic.com
وی- ۲۲ هواگردی چند منظوره با قابلیت نشست و برخاست به صورت عمودی همانند یک هلکوپتر است. اما با توجه به قابلیت چرخش موتورها و تبدیل شدن به یک هواپیما، وی- ۲۲ می تواند از هر هلکوپتری سریع تر پرواز کرده و به حداکثر سرعت هواپیماهایی که از موتور توربو پرآپ برخوردار هستند دست یابد. اولین عملیات نظامی این هواگرد به سال ۲۰۰۷ و در جنگ عراق صورت پذیرفت. از سال ۲۰۰۸ هزینه پروژه وی- ۲۲، ۲۷ میلیارد دلار بوده و بر اساس گزارش های منتشر شده هزینه تولید هر فروند از این هواگردها ۶۷ میلیون دلار است.

و..


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:48 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ سید حامد جلالی ]

الناز حبیبی بازیگر جوانی ایرانی که در فیلم سینمایی پیتزا مخلوط وسریالهای تلویزیونی فاصله ها و پنج کیلومتر تا بهشت و سی امین روز ایفای نقش کرده است.

     www.AsanPic.comwww.AsanPic.com                                                                         www.AsanPic.com                                                                



ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:38 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:36 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی کامپیوتر Pipe Mania پازل لوله کشی سرعتی و سرگرم کننده است که از گذشته طرفداران بسیار داشته به همین منظور سایت نرم افزار دانلود رایگان این سرگرمی فوق العاده را به اشتراک گذاشته است. در این بازی بازیکنان باید لوله ها را به منظور حفظ جریان آب که با سرعت به جلو می رود بر روی شبکه کاشی ها قرار دهند. آب باید از طریق لوله ها بدون اینکه از آن بیرون بریزد حرکت کند. بازیکنان به سرعت بالای انگشتان، تفکر سریع و رو به جلو، هماهنگی دقیق، نیاز دارند. و اگر میخواهند در مقابل محدودیت های زمانی جان سالم به در ببرند باید علاقه ی زیادی به این بازی داشته باشند. فشار و دقت برای حرکت در این بازی حرف اول را می زند.
بازی کامپیوتر پازل لوله کشی با استفاده از عناصر جدید پیشرفت بازیکنان را افزایش خواهد داد. بازی لوله کشی مهارت بازیکنان را در پنج حالت مختلف بازی آزمایش می کند: جهان، بازی آنلاین، پاداش، چند نفره، کلاسیک و بهتر از همه خود بازی است. بازیکنان در بیش از هفتاد مرحله و با هفت تم مختلف برای ایجاد جزیره جهانی خود حرکت میکنند. این بازی با تصاویری پیشرفته، حملات متعدد و خسارت های آنها، ارتشی از شخصیت هایی که به شما کمک و همچنین مانع از آسیب شما می شوند میتواند ساعت ها برای شما سرگرمی ایجاد کند.

Pipe Mania Puzzle PC Game - بازی کامپیوتر لوله کشی

ویژگی های بازی لوله کشی

  • رقابت کردن چند نفره و تک نفره
  • تصاویر پیشرفته، و کاراکترهایی که شما به شما کمک می کنند و مانع از حملات و آسیب به شما می شوند
  • مکانیک های جدید بازی، قطعه های جدید
  • شامل بیش از 300 مرحله در سراسر پنج حالت بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • گرافیک: 64
  • پردازنده: 1 GH


و...


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:32 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی آندروید جنگ عقاب یک بازی تیراندازی هیجان انگیز و عالی برای گوشی آندروید 1.6 به بالا می باشد که در سایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. در دانلود بازی آندروید عقاب پرندگان در حریم هوایی پرواز میکنند و توسط یک قلعه سیاه کنترل می شوند. این قلعه سیاه در میان هوا معلق است و در داخل تعداد زیادی از پرندگان حضور دارند.
قوانین بازی: در این بازی هر کدام از پرندگان با سلاح های خود به کشتار جمعی پرندگان دیگر با سلاح های متفاوت می پردازند و قدرت آنها با افزایش سطح مراحل نیز زیادتر میشود. بازیکنان باید از سلاح هایی که در اختیار دارند برای حمله به پرندگانی که به قلعه وارد می شوند استفاده کنند. هنگامی که بازیکنان سردسته پرندگان را از بین ببرند به طور خودکار به سلاح های آنها دسترسی خواهند داشت. بازیکنان برای افزایش انرژی سلاح های خود باید قارچ آبی ای را که بعد از کشتن هر پرنده به دست می آورند را مصرف کنند. و همچنین برای افزایش قدرت بدنی خود باید قارچ های قرمز را مصرف کنند.

War Eagle 1.2.6 Android Game - بازی آندروید جنگ عقاب ها

دستور العمل بازی آندروید جنگ عقاب ها

  • برای تغییر شیوه ی نمایش نقشه میتوانید بر روی قسمت بالا در سمت چپ صفحه ی نمایش کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی سمت راست صفحه نمایش می توانید سلاح های خود را عوض کنید.
  • برای افزایش و کاهش سرعت خود از گوشه ی پایین در سمت راست استفاده کنید.

و....



ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:31 ] [ سید حامد جلالی ]

نام انگلیسی انیمیشن : Tom and Jerry & The Wizard of Oz 2011
نام فارسی انیمیشن : تام و جری و جادوگر اوز 2011
ژانر: خانوادگی
کیفیت: 720p فوق العاده
فرمت: MKV
اندازه تصویر: 1280x720
مدت زمان: ۵۹ دقیقه
تاریخ انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
کارگردان: Spike Brandt

با
کارتون تام و جری و جادوگر اوز هیجان، ماجراهای گوناگون و متفاوت و ترس را بار دیگر تجربه کنید. تام و جری می خواهند به ملاقات یک جادوگر بروند، جادوگری که آن ها را به سرزمین های دور دست و عجیب می برد که برای تام و جری اتفاقاتی پیش می آید که جذابیت فیلم را زیاد می کند و حس و حال دوران کودکی را به یادمان می آورد. ممکن است بگوید از ما گذشته اما سایت نرم افزار دانلود رایگان پیشنهاد می کند این انیمیشن کارتونی خانوادگی را از دست ندهید.

Tom and Jerry & The Wizard of Oz 2011 Animation - انیمیشن تام و جری و جادوگر اوز 2011


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:30 ] [ سید حامد جلالی ]

 

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود این بازی بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

 

drawin بازی مهیج و کم حجم میمون داروین برای کامپیوتر   Darwin the Monkey

 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:29 ] [ سید حامد جلالی ]

ABest Video Converter Spirit v8 یک نرم افزار کاربر پسند و یک مجموعه از چندین نرم افزار است. که میتوان با این نرم افزار قدرتمند به تبدیل تمامی فرمت فایلهای ویدیویی به سایر فرمتهای ویدیویی پرداخت. به وسیله ی این نرم افزار کاربران می توانند فایلهای ویدئویی خود را تبدیل ، ویرایش و تکه تکه نمایید و همچنین می تواند فایلهای ویدئویی را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کند و همچنین قادر است صدا و موسیقی متن فایل ویدئویی را بصورت فای های صوتی استخراج نماید.

 

Abest Video Convert قدرتمندترين نرم افزار تبديل فرمت فايلهاي ويديويي به يكديگر با ABest Spirit 8


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:28 ] [ سید حامد جلالی ]

مجموعه ۳۰ پس زمینه با کیفیت و سایز بالا از ویندوز هفت و ویستا که توسط سایت دانلودها جمع آوری شده است. این تصاویر دارای سایزهای بسیار بالایی می باشند که بسیار مناسب برای قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ی ویندوز می باشند . گرافیک تصاویر بدون وصف بوده و بسیار واقعی است. در این مجموعه فوق العاده زیبا از  ویندوز هفت ۳۰ عکس با فرمت Jpg موجود است.

 

Wallpaper Win7 مجموعه 30 والپيپر جديد از ويندوز محبوب 7


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:27 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final
| دانلود رایگان معروف ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار چت و گفتگو در اینترنت |
امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- امکان چت کردن با کاربران عضو سایت یاهو.
- افزایش سرعت اتصال از طریق نرم افزار.
- امکان چت کردن با کاربران عضو دیگر سایتها.
- تغییرات در پنجره ی چت و اضافه شدن امکانات جدید به آن.
- تغییرات و زیبا تر شدن نمایش Add List.
- امکان ارسال و دریافت فایل تا سقف 2 گیگابایت.
- مشاهده دوستان از طریق وب کم.
- اضافه شدن چندین اسکین مختلف و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن اتاق کنفرانس.
- و ...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 17 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 21:59 ] [ سید حامد جلالی ]

تم جذاب و بسیار دیدنی Win7Charm Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در کمیاب انلاین قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.


 


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 9:15 ] [ سید حامد جلالی ]

فایرفاکس موزیلا (به انگلیسی: Mozilla Firefox) (مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FF) مرورگر وب آزاد و بازمتن برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. این مرورگر بیشتر بین کاربران توزیع‌های لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند، تا جایی که مستقل از یک سیستم‌عامل مشخص، بیش‌استفاده‌شده‌ترین مرورگر جهان می‌باشد.

Mozilla Firefox 6.0.1 Final Portable - دانلود فایرفاکس 6.0.1 پرتابل

با گسترش وب و اهمیت بحث تبلیغات طراحان به فکر ایجاد صفحاتی افتادند که بدون خواست کاربر گشوده شوند. با استفاده از امکان pop-up blocker موزیلا، این صفحات امکان ایجاد مزاحمت را ندارند. این گزینه برای مرورگر قابل تنظیم است. یکی از ویژگی‌های موزیلا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره (tabbed browsing) است. این قابلیت به دلیل استقبال کاربران و همچنین کاربرد وسیع در مدت کوتاهی بین تمام مرورگرها شایع شد اما می‌توان موزیلا را از پایه گزاران آن نام برد. هرچند در نسخه‌های اولیهٔ این برنامه قابلیت tabbed browsing برای تعداد بالای صفحات امکان مدیریت آنها را سلب می‌کرد ولی در نسخه‌های اخیر به راحتی می‌توان با کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) مکان تب‌ها را مدیریت کرد. قابلیت RSS قوی این مرورگر، امکان پاک کردن آسان اطلاعات شخصی (tools->clear->private data)، امکان کشیدن و رها کردن متن به باکس جستجو، حمایت از SVG و CSS۲ وCSS۳ و JavaScript، حمایت از صفحات طراحی شده با فناوری نوین ای‌جکس (AJAX)، حمایت از قابلیت‌های ویژهٔ CMS‌های رایج، همکاری گسترده با شرکت‌های بزرگ مانند eBay و موتورهای جستجوی یاهو و گوگل و ده‌ها قابلیت سازگارانهٔ دیگر موزیلا را از جمع مرورگرهای آماتور جدا کرده و باوجود سادگی و محیط دوست داشتنی، آن را به یکی از Browser‌های پیشرفته بدل می‌کند.

برای سفارشی‌کردن فایرفاکس و تغییر تنظیمات داخلی مانند مکان پوشه بارگیری‌ها، صفحه آغازین، مدیریت رمزهای عبور و غیره، از منوی ابزار/ گزینه‌ها استفاده فرمائید. بخش گزینه‌ها، تنظیمات اصلی برای استفاده کاربران را در بر دارد. پیکربندی فایرفاکس، شامل تمام تنظیمات داخلی فایرفاکس است و برای کاربران پیشرفته در نظر گرفته شده است. (به نقل از ویکی پدیا)

سایت دانلود رایگان با سرعت پس از انتشار نسخه نهایی 6.0.1 این مرورگر اقدام به انتشار نسخه قابل جابجایی و بدون نیاز به نصب (پرتابل) این مرورگر فوق العاده نموده است که کاربران ایرانی همواره بروز باشند و از حملات فیشینگ و هک شدن و صدمه دیدن سیستم رایانه ایشان در امان بمانند. امیدواریم از دانلود Firefox 6.0.1 Portable لذت ببرید.


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 9:10 ] [ سید حامد جلالی ]

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر رایانه شما دست شخصی نا مطمئن سپرده شود چه بلایی سر اطلاعات شخصی شما خواهد آمد؟ امروز سایت دانلود رایگان برنامهنرم افزار امن را معرفی کرده که با خیال راحت رایانه خود را ترک کنید بدون اینکه حتی یک فایل بتواند از رایانه شما خارج شود.
نرم افزار USB Lock یک ابزار کارامد برای پیشگیری از دزدی و لو رفتن اطلاعات است که از انتشار و کپی داده های درایو USB، درایو های خارجی، سی دی و دی وی دی یا دیگر دستگاه های ذخیره داده قابل حمل ممانعت می کند. پس از نصب نرم افزار
قفل USB تمام دستگاه ها و درایور های یو اس پی که از قبل شناخته نشده است را بلاک کرده و اجازه اتصال نمی دهد. با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های خود را به اشتراک دیگران بگذارید بدون ترس از آنکه اطلاعات شما دزدیده شود.
این برنامه در واقع یک درگاه DLP امن و قدرتمند است که به شما اجازه قفل کردن پورت یو اس پی، اجازه ندادن CD و DVD برای رایت، بلاک کردن بعضی وب سایت ها، ممنوع کردن بعضی برنامه ها و غیر فعال کردن بسیاری از دستگاه ها می باشد که فکر می کنید اطلاعات شما می تواند با آن ها جابجا شوند.

GiliSoft USB Lock 1.6.0 - نرم افزار قفل یو اس پی و دیگر درگاه داده

خصیصه های اصلی نرم افزار بلاک کردن USB

  • قفل درایور USB برای جلوگیری از کپی کردن اطلاعات و همچنین درایور های خارجی، فایروایر، مینی یو اس پی و تمام رابط های کنترلی HCI، HP-IL, Com, LPT, IrDA, USB on-the-go, U3, EHCI, RAID Controller, Host adapter, Serial Cable , Serial ATA, ACCESS.bus و تمام دستگاه های ذخیره داده
  • قفل کردن CD , DVD، بلاک رسانه های مدیا و دیسک های بلو ری برای فقط جلوگیری از خوانده شدن یا قابلیت رایت نکردن و تمام دیسک های دیگر مانند CD-R, CD-RW, CD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD-RAM, HD-R, HD-RW, HD-RAM, Blu Ray-R, Blu Ray-RW, Blu Ray-RAM, Floppy Disk A, Floppy Disk B و Zip Drives
  • جلوگیری از باز شدن بعضی وب سایت ها در اینترنت اکسپلورر و راهنمایی به صفحه شخصی شما همچنین جلوگیر از لود بنر های تبلیغاتی، چت روم و ...
  • جلوگیری از اجرای هر برنامه ای مانند مانند IE, Outlook, AOL, AIM و ... بستن کنترل پنل و پسوورد گذاشتن تا زمانی که خود پای رایانه هستید تمام چیز های که بسته اید به راحتی در دسترس باشند
  • قابل اجرا بر روی سیستم های با ویندوز 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 (32&64)



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:23 ] [ سید حامد جلالی ]

SlimCleaner یک نرم افزار بهینه سازی از مجموعه ابزار کاربردی است که سیستم ویندوز شما را بهینه می کند. وظیفه اصلی این نرم افزار پاک سازی سیستم از نرم افزار اضافی که در استارت آپ قرار دارند که باعث دیر شدن لود سیستم می شوند است. نرم افزار SlimCleaner بر اساس رتبه دهی که انجام می دهد نرم افزار های درون لود اولیه ویندوز و سرویس های ویندوز را اولویت بندی می کند تا بهینه سازی به صورت کامل انجام شود.

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت

بخش دیگر این نرم افزار بخش Uninstaller نام دارد که شما می توانید نرم افزار های درون سیستم را به صورت کامل و بدون دردسر از سیستم حذف کنید. بخش دیگری با عنوان Shredder این قابلیت را دارد که با الگوریتم های خاصی فایل های شما را برای همیشه حذف کند جوری که قابلیت بازیابی فایل با نرم افزار های ریکاوری وجود نداشته باشد. بخشی با نام Hijack log نیز وجود دارد که مربوط به لاگ سیستم و تغییرات برنامه ها در رجیستری سیستم می باشد.

یکی از بخش های کاربردی این نرم افزار بهینه سازی بخش Windows Tools است که تمامی ابزار های مدیریت ویندوز را در یک پنجره به شما نمایش می دهد و می توانید دسترسی سریع به همه آنها داشته باشید. نصب این نرم افزار نیز به دلیل پرتابل بودنش خیلی آسان است. کافی است آن را اجرا کنید چون نیازی به نصب ندارد. امیدواریم با SlimCleaner ویندوزتان را پاکسازی کنید و سرعت سیستمان را افزایش دهید و از دانلود رایگان لذن ببرید.


ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:21 ] [ سید حامد جلالی ]

یک نرم افزار برش فیلم و چسباند فیلم در فرمت های ASF, WMV, WMA با تکنولوژی سریع را سایت دانلود رایگان نرم افزار با حجم کم به اشتراک گذاشته است. نرم افزار برش فیلم و چسباندن فایل های ویدئویی ASF, WMV, WMA یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند با تخصص در فایل های با فرمت ویدئو .asf, .wmv, .wma و یک ابزار ویرایش فیلم در زمینه خود می باشد.
برنامه ASF/WMV/WMA کاتر به شما امکان برش و تقسیم split و cut را از فرمت های asf/wmv/wma صوتی و تصویری را به بخش های کوچک از قسمت های انتخابی فیلم تبدیل می کند. همچنین قسمت های کوچک فیلم را می توانید با این نرم افزار به یکدیگر بچسبانید. تکنولوژی برش مستقیم بدون انجام عمل دوباره کدبندی فیلم باعث می شود سرعت جدا سازی فیلم بسیار بالا باشد و همان کیفیت را تحویل شما بدهد.

AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

خصیصه های اصلی نرم افزار برش فیل و وصل فیلم

  • عمل مستقیم cut/clone بدون re-encode و سرعت بالا بدون افت کیفیت
  • پشتیبانی از ویندوز مدیا فایل های ویدئویی و فایل صوتی .asf, .wmv, .wma
  • پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیشتر از 2GB
  • جدا کردن تیکه فیلم ها دقیقا همانطور که شما انتظار دارید
  • ASF Cutter, WMV Cutter, WMA Cutter, ASF Joiner, WMV Joiner, WMA Joiner همه در یک نرم افزار



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:20 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت