قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 4318
بازدید کل : 180903
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

فصل های پرندگان عصبانی بازی زیبای آیفون و آی پد می باشد که در وبسایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ماه سپتامبر کامل شده است و به پایان رسیده و پرندگان عصبانی همگی خود را برای حرکت به سوی جشنواره چین آماده کرده اند و سر های خود را به آن سمت گرفته اند.
جشنواره برداشت سه هزار ساله چین یکی از مهمترین تعطیلات در چین میباشد و خوک ها فکر می کنند که میتوانند خودشان را در میان تمامی این جشنواره های مخفی نگه دارند. پرندگان خشمگین را راهنمایی کنید تا در طول سی مرحله خوک ها را تعقیب کنند و آنها را مجبور کنند که پا به فرار بگذارند. در
بازی آیفون Angry Birds Seasons خرگوش ها و فانوس قرمز نیز شما را در پیدا کردن خوک ها کمک خواهند کرد.

Angry Birds Seasons 1.6.0 iPhone iPod touch Game - بازی آیفون پرندگان خشمگین فصول

ویژگی های جدید در ورژن فصول پرندگان خشمگین

  • ظاهر هیجان انگیز و پر شور جدید با موضوع جشنواره ماه ها
  • سی مرحله جدید برای تست مهارت پازل شما
  • پیدا کردن 8 قطعه پنهان از کیک ماه چینی، که باید هر کدام را در مرحله ویژه ای جمع آوری کنید.
  • این بازی با آی فون و ای پد لمسی کاملا سازگار بوده و در این رابطه مشکلی نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است که آی پد شما باید iOS 3.0 یا بالاتر را داشته باشد.



ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ سید حامد جلالی ]

StartupSlowFix نام نرم افزاری مفید برای حل مشکل سرعت کم Startup سیستم عامل می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها برای افزایش سرعت سیستم می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید از حداکثر توان سیستم خود بهره ببرید. یکی از ویژگی های نرم افزار امکان اسکن و برطرف کردن مشکلات و ارورها سیستم عامل می باشد. این نرم افزار نوسط کمپانی Startup-Slow طراحی شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/27.6/startupfix.jpg

 ویژگی های نرم افزار StartupSlowFix v3.5 :

- استفاده آسان و رایگان بودن نرم افزار

- اسکن و عیب یابی بخش Startup سیستم عامل

- بهینه سازی سرعت کم Startup

- خطاهای مرتبط به کاربر

 

- سازگار بودن با اکثر سیستم عامل ها

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ سید حامد جلالی ]

لذت وب گردي را با این مرورگر تجربه كنيد Google Chrome Final


مرورگر وب جدید
'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟

 

و.....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ سید حامد جلالی ]
دسته : بازی های آیفون , بازی های آیپاد  تعداد بازديد : 1755

بازي اكشن Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي بسيار جذاب و مهيج Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 كه براي گوشي هاي آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ ميباشد. كه توسط كمپاني CAPCOM  براي
گوشي هاي آيفون تهيه شده است. اين بازي معرف از سري بازي هاي مهيج و ترسناك از نوع اكشن كه محبوبت خاصي در بين گيمرها پيدا كرده است. بازی رزیدنت اویل یکی از قدیمی ترین بازیهای فوق العاده زیبا و فکری و البته ترسناک ميباشد. به تازگي نسخه جديد اين بازي به صورت سه بعدي انتشار يافته كه ما براي شما دوستان نسخه تلفن همراه اين بازي جذاب و مهيج را تهيه كرده ايم.

 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.

 



 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 75.4 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)


 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

Perfect Ear یک ابزار آسان و سرگرم کننده آموزش نوازندگی اندروید برای اهل موزیک است که از سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است. این نرم افزار هم برای کسانی که نوازندگی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند بر روی گوشی مفید می باشد و هم برای کسانی که موزیک را تنها نوعی سرگرمی در نظر دارند. با استفاده از این نرم افزار آندروید آنها می توانند به افزایش گوش موسیقیایی خود کمک کنند. این برنامه آندروید بر روی همه نسخه های آن اجرا می شود.

Perfect Ear Pro 2.06 Android App - نرم افزار آندروید آموزش نوازندگی

خصیصه های اصلی نرم افزار آموزش موسیقی برای آندروید

  • هشت نوع تمرین
  • تمرین های سفارشی
  • سیستم نمایش مقیاس
  • ابزارهای مختلف و پوسته های گیتار و پیانو و...



ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

ESET NOD32 Antivirus 5.0.93 نود 32 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت دانلود Free Download نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین آپدیت آفلاین این نرم افزار آنتی ویروس نیز به صورت مستمر از طریق سایت انتشار داده می شود. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 AntiVirus 5.0.93 - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32

مزایای کلیدی آنتی ویروس NOD32 5.0.93 نهایی

  • شما را در مقابل ویروس ها ,کرم ها, تروجان ها , نرم افزار های جاسوسی, بد افزار ها و حملات از طریق شبکه و دستگاه های جانبی محفوظ می کند.
  • به طور قطه فعالیت های ناشناخته جدید مشکوک را مسدود می کند قبل از اینکه کار غیر قابل بازگشتی رخ دهد.
  • ترافیک اینترنت و ایمیل شما را بررسی و پاکسازی می کند
  • ورود ویروس از طریق USB را مسدود می کند و به امنیت سیستم شما افزوده می شود.
  • دارای ابزار های SysInspector و SysRescue برای بازیابی و علتیابی اشکال سیستم است.
  • دارای قابلیت محافظت از خود در برابر تخریب و غیرفعال شدن است.
  • قابلیت بروزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی ویروس ها به صورت لحظه ای را دارد.
  • Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7
  • سیستم HIPS
  • سیستم بروزرسانی خودکار

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:55 ] [ سید حامد جلالی ]

Xilisoft Movie Maker نرم افزار ساخت حرفه ای فیلم می باشد که از سایت دانلود رایگان نرم افزار نسخه پرتابل آن را منتشر کرده است. این نرم افزار مالتی مدیا به شما اجازه می دهد که ویدئو های خود را به آسانی در آن وارد کرده و ویرایش نمایید. میتوان گفت این نرم افزار از اکثریت فرمت ها پشتیبانی میکند. از فرمت های معمولی گرفته تا فرمت های اچ دی و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های فیلم برداری می باشد.
شما می توانید با استفاده از این
نرم افزار ساخت فیلم خود را به صورت آنلاین آپلود کرده و به دوستان خود ایمیل کنید و یا از آنها در کامپیوتر خود لذت ببرید. شما هرگز نخواهید توانست راه های کوتاه تری را برای ایجاد و ویرایش و به اشتراک گذاری شاهکار های خود پیدا کنید مگر با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است.
با استفاده از این فیلم ساز شما میتوانید فیلم های خود را به راحتی و با کشیدن و رها کردن در لیست فیلم ها بسازید. با ویرایشگر فیلم شما قادر خواهید بود تا لوگو و زیرنویس های خود را به فیلم ها اضافه کنید. و همچنین تصویر فیلم را عوض کرده و به فیلم یک موسیقی متن اضافه کنید.

Xilisoft Movie Maker 6.5.2.0907 Portable - نرم افزار ساخت فیلم ویرایش فایل ویدئویی

خصیصه های اصلی نرم افزار Xilisoft Movie Maker

  • ساخت یک فیلم از چند فیلم (متصل کردن چندین فیلم به یکدیگر)
  • پشتیبانی از اکثریت فرمت های ویدئویی
  • ایجاد سریع فیلم
  • کپی کردن از روی فیلم ها
  • برش فیلم ها
  • اضافه کردن زیرنویس و صداگذاری
  • اضافه کردن لوگو و افکت
  • سازگاری با ویندوز XP/2000/Vista/Win 7

و..


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:53 ] [ سید حامد جلالی ]

کتاب آموزش برنامه نویسی ++C از تحلیل مسئله تا طراحی برنامه یکی از بهترین کتب آموزش کامل برنامه نویسی با زبان C می باشد که از سایت نرم افزار دانلود رایگان منتشر گردیده است. نویسنده کتاب برنامه نویسی سی پلاس پلاس خود از آموزگاران حرفه ای برنامه نویسی به زبان ++C می باشد که همواره تمرکز خود را بر استخدام دانش آموزان جدید معطوف کرده است. هر فصل از این کتاب شامل بخش اشکال زدایی های جدید می باشد.
از ویژگی های این کتاب میتوان به تمرینات جدید و فراوان آن اشاره داشت که همگی تمریناتی به روز هستند. این کتاب شامل تعداد زیادی ابزارهای مفید برای مطالعه ی شخصی شما می باشد و به عنوان یک مرجع کامل برنامه نویسی به حساب می آید.

C++ Programming Ebook - کتاب برنامه نویسی C++ از آنالیز مشکل تا طراحی برنامه

تمامی توضیحات در این کتاب با استفاده از مثال های متعدد و فراوان به خوانندگان ارائه شده است. مهارت برنامه نویسی خوانندگان با استفاده از نمودارها و مثال های ارائه شده توسط نویسنده به نحو چشمگیری تقویت خواهد شد. انگیزه دانش آموزان برای برنامه نویسی با زبان C با خواندن این کتاب افزایش خواهد یافت. این ایبوک با فرمت PDF شامل 1392 صغحه در سال 2010 از انتشارات Cengage Learning ارائه شده است.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:49 ] [ سید حامد جلالی ]

از سری نرم افزار های آندروید که در سایت دانلود رایگان معرفی کرده نرم افزار آفیس است. برنامه آفیس همانطور که برای کامپیوتر ها هم یک نرم افزار کاملا ضروری و مفید می باشد و همگی از آنها استفاده میکنند برای دیگر پلت فرم ها از جمله تبلت و گوشی موبایل و ... نیز مفید و ضروری می باشد.
نرم افزار Quick office Pro به مانند یک آفیس کوچک و همراه می باشد که شما توسط آن می تواند فایل های Word, Excel, PowerPoint, PDF را مشاهده کنید و همچنین در صورت لزوم به ویرایش آنها بپردازید. به روز رسانی اخیر این
نرم افزار آفیس آندروید ویژگی های جدیدی از جمله ویرایش فایل های پاورپویت، پشتیبانی از پاورقی و پی نوشت را در بردارد و همچنین در این نسخه بارگذاری سریع تر فایل ها از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

Quickoffice Pro 4.1.121 Android app - نرم افزار آفیس برای آندروید


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سید حامد جلالی ]

فایرفاکس جدید نسخه 6.0.2 آمد. اگر پیگیر اخبار IT بوده باشید مطلع شده اید که فایل های cer. پروتوکول https - SSL در یک سری isp های داخلی در ایران جعل شده و طبق اخبار واصله این حمله از نوع Man-in-the-Middle Attacks بوده و البته پیشنهاد شده که سریعا پسورد اکانت گوگل (جیمیل) خود را تغییر دهید تا از اطلاعات ایمیل شما سوء استفاده نشود. بنیاد موزیلا سریعا فایل های شناسه ای را جعلی شناخته و آن ها را از نامعتبر شناخته و نسخه جدیدی را ارائه کرده که یک security release محسوب می شود. به کاربرانی که هنوز مرورگر فایرفاکس خود را بروز نکرده اند پیشنهاد می شود هرچه سریعتر نسخه جدید فایرفاکس mozilla firefox 6.0.2 را از سایت دانلود رایگان download کنند و امنیت اطلاعات خود را حفظ کنند.

Mozilla Firefox 6.0.2 - دانلود فایرفاکس جدید نسخه 6.0.2

رفع اشکالات و تغییرات نسخه جدید

  • بعد از آپدیت Add-ons ها و بازگشت به لیست یک سری از افزونه ها دیده نمی شدند
  • زبان عربی در بعضی سایت ها مشکلدار نمایش داده میشد
  • برای بعضی کاربران صفحه اصلی جیمیل کند شده بود
  • اگر با پروفایل قفل شده فایرفاکس اجرا میشد فایرفاکس کرش می کرد
  • بعضی از سایت ها با کارت های گرافیک خاصی مشکل رندر داشتند
  • SSL جعل شده حذف و پروتوکول https فعلا ایمن شد.
  • فایل های پی دی اف در مرورگر نمایش داده نمیشد که لازم بود acrobat reader حذف و دوباره نصب شود.
  • و مشکلات دیگری که درست شدند.



ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:26 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:15 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:53 ] [ سید حامد جلالی ]
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:50 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت