قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 387
بازدید هفته : 1037
بازدید ماه : 5087
بازدید کل : 185994
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

به نام خدا

 

 




فریمور پورت شده ي Nokia C6 v41.0.010 بر روی Nokia 5800 v60.0.003 RM-356 توسط Binh24
در این ورژن که نسخه اصلاح شده می باشد تمامی باگ ها برطرف شده و سعی کردم هیچ گونه مدی اعمال نکنم و فریمور کاملا Clean می باشد.

مشخصات فنی به نقل سازنده:

- مشکل AdobeReader و Quick Office کاملا برطرف شده است و از فریمور پاک گردیده
- مشکل باطری به طور کامل رفع شده است
- آپديت Browser جدید نوکیا (ورژن 7.3.131)
- بهبود در ثبات دستگاه
- رفع مشكل پاك نشدن عكس ها از گالري
- بهبود در Wifi
- Symbolها در زبان انگلیسی
- و...

مشکلات فنی اصلاح شده:

- افزودن زبان فارسی و رفع کامل باگ ها
- افزودن كيبرد EN-FA بدون باگ
- حذف اضافات C6 (مانند تنظیمات کشویی گوشی)
- اضافه شدن فونت جديد با ساپورت كامل شکلک هاي قسمت Symbol
- هک دائمی (با قابليت نصب برنامه هاي تحت QT)
- رفع مشكل چراغ ها
- رفع مشكل كار نكردن MediaBar
- و...


این فریمور توسط Binh24 پورت شده و توسط اینجانب کاملا فارسی و رفع باگ گرديده است.
با تشكر از Nakazaki3 Alipoor244




ادامه مطلب ....
[ یک شنبه 13 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ سید حامد جلالی ]

دکوراسیون ساحلی سبکی غیر‌رسمی و بی‌آلایش دارد و برای افرادی که در هیاهوی شهر‌های مدرن و شلوغ زندگی می‌کنند آرامش‌بخش و انرژی‌دهنده است. رنگ‌هایی که در سبک ساحلی استفاده مي‌‌شوند، رنگ‌های نزدیک به طبیعت هستند. نیازی نیست خود را به استفاده از رنگ‌های کلیشه‌ای سفید و آبی محدود کنید، زیرا امروزه دکوراتور‌ها ترکیبات رنگی بدیعی می‌آفرینند که هر مکانی را از یکنواختی و کسالت نجات می‌دهد. البته توصیه می‌شود قوانین اولیه در مورد رنگ‌ها را فرا‌بگیرید و سپس با افزودن سلیقه خود، ترکیبات جدیدی را بیافرینید. سفید صدفی، طیف‌های گوناگون رنگ آبی، سبز مایل به آبی و رنگ چوب‌های طبیعی، از رنگ‌های اصلی هستند. ترکیب رنگ آبی و قهوه‌ای یکی از گروه‌های رنگی جدیدی است که در چند سال اخیر توسط دکوراتور‌ها استفاده می‌شود و در گذشته مورد استفاده زیادی نداشته است.


تنالیته‌های رنگ آبی، از آبی آسمانی گرفته تا آبی کبالت و سرمه‌ای، آشنا‌ترین رنگ در این سبک هستند. رنگ سبز مایل به آبی، زرد و کمی صورتی و بنفش، برای گرما بخشیدن به محیط ساحلي موثر خواهند بود. به یاد داشته باشید که تمامی رنگ‌ها باید مات و پاستلی باشند. رنگ‌های براق برای این سبک مناسب نیستند. البته در لوازم تزئینی می‌توان از رنگ نقره‌ای یا برنز استفاده کرد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 12 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 20:15 ] [ سید حامد جلالی ]
[ پنج شنبه 12 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 20:13 ] [ سید حامد جلالی ]
[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:57 ] [ سید حامد جلالی ]

اولين تماس با موبايل

 

داستان اولین تماس با تلفن همراه در 38 سال پیش/ تصاویر موبایل در گذر زمان

38 سال قبل در چنین روزهایی اولین تلفن همراه در دنیا در معرض دید مردم قرار گرفت و موجب تعجب و حیرت شهروندان نیویورکی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تلفن همراه در 15 سال گذشته زندگی مردم دنیا را دگرگون کرده و به نزدیکترین ابزار فناورانه به انسان تبدیل شده است.

اما اولین تماس با تلفن همراه 38 سال قبل در چنین روزهایی انجام شد. این تماس در سوم آوریل 1973 توسط مارتین کوپر، پدر موبایل انجام شد.

کوپر که در آن زمان 44 سال داشت یک نمونه آزمایشی تلفن همراه را برای یک پیاده روی در خیابانهای نیویورک بیرون برد و یک تماس انجام داد.

طبیعی است که واکنش مردم با دیدن این دستگاه عجیب که در آن موقع ابعاد بسیار بزرگی داشت دیدنی بود. مردم با دیدن اولین موبایل تاریخ با تعجب و حیرت مارتین کوپر را تماشا می کردند.

کوپر که امروز 82 سال دارد با یادآوری این خاطره اظهار داشت: "همانطور که در خیابان قدم می زدم با تلفن حرف می زدم. نیویورکیها با نگاهی متعجب و متحیر به کسی خیره شده بودند که درحالی که راه می رفت با تلفن صحبت می کرد."

وی در خصوص واکنشهای مردم گفت: "مردم در برابر این ابزار شگفت زده شده بودند. آن چیزی ورای تصورات بود. اما مردم از اینکه می دیدند می توان این دستگاه را به گوش چسباند، راه رفت و با تلفن با این و آن تماس گرفت کاملا بهت زده شده بودند."

و..........


ادامه مطلب ....
[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:55 ] [ سید حامد جلالی ]

به گزارش بانکی دات آی آر برای خرید یک اسکناس یکصد هزار دلاری باید مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پرداخت نمایید.اما قبل از انکه اینکار را انجام دهید مطلب زیر را مطالعه فرمایید:

این اسکناسهای صد هزار دلاری در سال ۱۹۳۴ به تعداد محدودی چاپ گردید که هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت.این اسکناسها قبل از ابداع سیستم انتقالات الکترونیکی پول به منظور آسان تر کردن انتقالات بانکی بین بانکهای فدرال رزرو امریکا ( فقط دوازده بانک) به عنوان پشتوانه طلا مورد استفاده قرار کرفت و هم اکنون در سال ۲۰۱۰ میلادی ارزشی بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار دارد.

نکته جالب در مورد این اسکناسها این است که تمامی انها در موزه ها نگهداری میشود و هر گونه مالکیت انها توسط مردم حتی کلکسیون داران پولی ممنوع میباشد.

[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:54 ] [ سید حامد جلالی ]

 





[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:53 ] [ سید حامد جلالی ]

 




و......................


ادامه مطلب ....
[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:47 ] [ سید حامد جلالی ]

تخم یک ماده غذایی بی نظیر و سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است که کمبود برخی از آنها موجب بروز بیماریهای مختلف از جمله بیماریهای ذهنی، پوستی و چشم می‌شود.

وزارت بهداشت اعلام کرد: تخم‌مرغ جایگاه ویژه‌ای در سفره غذایی ایرانیان از سالیان دور تاکنون داشته است. به علاوه توجه ویژه‌ای به این ماده در موارد غیرتغذیه‌ای همچون سفره هفت‌سین، سفره عقد، شکستن تخم‌مرغ به عنوان جلوگیری از چشم زخم، طالع‌بینی، درمان شکستگی‌های استخوان و… شده است که همه و همه در پیشینه و تاریخچه ایران باستان وجود داشته و در بسیاری از مناطق سنتی ایران به غلط یا صحیح، هنوز جایگاه ویژه خود را حفظ کرده است و داد و ستد این ماده غذایی در برخی از خانوارهای روستایی تنها محل درآمدزایی محسوب می‌شود.

از طرف دیگر خواص تغذیه‌ای موجود در تخم‌مرغ، این ماده غذایی را در هرم غذایی که معرف الگوی مناسب مصرف مواد غذایی در هر کشور است در گروه گوشت، حبوبات و مغزها قرار داده است.

در مصرف مواد غذایی این گروه نیز همچون سایر گروه‌های غذایی باید تنوع و تعادل در مصرف و رعایت شود و از مواد این گروه به شکل جانشینی استفاده شود.

ارزش غذایی یک عدد تخم‌مرغ معادل است با ۳۰ گرم انواع گوشت (قرمز، مرغ و ماهی) معادل دو تکه متوسط خورشتی، نصف لیوان حبوبات پخته، یک چهارم لیوان حبوبات خام و یک چهارم لیوان انواع مغزها (بادام، پسته، فندق، گردو و…)

 

و.....

 

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:44 ] [ سید حامد جلالی ]

بسیاری از افراد عادت به تخلیه موم گوش خود دارند،این در حالی است که این ماده نیز به نوبه خود به سلامت بدن کمک می‌کند و تخلیه غیراصولی آن درد، خارش، شنیدن صدای زنگ در گوش و حتی کاهش شنوایی را در پی دارد.
موم گوش به وسیله مخلوطی از ترشحات غددی که در سراسر مجرای گوش قرار دارد،به اضافه مقداری سلول پوستی ورقه شده و تعدادی مو شکل می‌گیرد.خود این ماده به عنوان عاملی موثر جهت شستشوی گوش عمل می‌کند و به‌علاوه محافظ بخش‌های حساس مجرای گوش است و به نوعی مجرا را روان و چرب می‌کند.


به طور طبیعی مقدار بیش از اندازه این ماده به طور خودکار و بدون دخالت فرد،به کمک حرکات آرواره‌ای به سمت جلو حرکت کرده و از مجرا خارج می‌شود و این زمانی است که می‌توان این خرده‌های بیرون زده را به طور کامل تخلیه کرد.اما به شدت توصیه می‌شود که خود فرد به جستجوی این مواد زاید اقدام نکند و فقط آن مقداری که به طور خود به خود بیرون زده را پاک کند.البته باید گفت که اگر چه این ماده برای سلامت گوش خوب است ولی مقدار زیاد آن می‌تواند دردسر ساز باشد.
اما چگونه می‌توان مقدار اضافی این ماده را تخلیه کرد؟
تنها راه ممکن شستشوی گوش با آب است تا به این ترتیب موم اضافی تخلیه شود.همچنین توصیه می‌شود که پزشکان از بیمار خود راجع به سابقه یا پیشینه موم گوش خود سوال کنند.افرادی که از وسایل کمکی برای شنیدن استفاده می‌کنند باید به طور مرتب برای معاینه گوش و افزایش تدریجی موم گوش مراجعه کنند.این امر به حفظ عملکرد صحیح وسیله کمکی برای شنوایی کمک می‌کند.
توصیه می‌شود که فرد شخصا به کمک گوش پاک کن یا هر وسیله دیگر اقدام به زدودن موم اضافی نکند. افرادی که مستعد گرفتگی ناشی از موم گوش هستند باید هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار برای شستشو مراجعه کنند. عوارض ناشی از گرفتگی موم گوش می‌تواند دردناک و پیشرونده باشد و باعث عفونت و از دست دادن شنوایی شود.

[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 19:43 ] [ سید حامد جلالی ]

 

     

به دست آوردن آرامش ظرف 5 دقیقه

1. نفس عمیق بکشید

برای چند دقیقه کارتان را رها کنید، یک جای راحت و خلوت بنشینید. نوک انگشت میانی و شست‌تان را به هم بچسبانید. چشمان‌تان را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. ممکن است این توصیه کمی ‌تکراری به نظر برسد اما تجربه نشان داده که کاملا موثر است. این روش یکی از روش‌های تمرکزی است که در یوگا یاد می‌دهند. خوبی این روش این است که در هر جایی می‌توانید انجام دهید، حتی در وسط غرفه سوپر مارکت.


2. به یک سفر خیالی بروید

خیلی وقت‌ها ناراحت و مضطرب هستید و ممکن است فکر کنید که کاش می‌شد به جای همه این مشغولیت‌ها به یک مسافرت بروید. طبق روش، برای انجام دادن این کار همان پنج دقیقه کافی است. چشمانتان را ببندید و خودتان را در دلپذیرترین جایی که تا به حال مسافرت کرده‌اید یا دوست دارید به مسافرت بروید تصور کنید. تصویر ذهنی یک ساحل شنی با شن‌های طلایی و گرم و موج‌های آبی دریا که به کف پاهایتان می‌خورد می‌تواند موجب احساس آرامش شود. سعی کنید حتی جزییات جایی که در ذهن به آنجا مسافرت می‌کنید را هم تصور کنید، صدای موج دریا، بوی ساحل و گرمی‌آفتاب.


3. کمی ‌آهنگ گوش کنید

آهنگ‌هایی که با آنها خاطره خوب دارید را برای این جور مواقع کنار بگذارید. خیلی از آدم‌ها با آهنگ‌هایی که در جوانی گوش کرده‌اند خاطره دارند و واکنش خوبی به شنیدن آن نشان می‌دهند. دکتر سوزان‌هانسر، مسئول بخش موزیک درمانی دانشگاه برکلی می‌گوید:" فرقی نمی‌کند که چه آهنگی باشد، فقط آهنگی را انتخاب کنید که به شما حس خوبی می‌دهد."


4. برعکس حرف بزنید

وقتی خیلی عصبانی هستید یا استرس دارید سعی کنید حروف الفبا را از آخر به اول بگویید یا از صد برعکس به پایین بشمارید، تمرکز روی این کار موجب می‌شود که ذهنتان عامل استرس و فکر ناراحت‌کننده را برای مدتی فراموش کند. از آخر خواندن شعر و یا حتی برعکس حرف‌زدن می‌تواند همین تاثیر را داشته باشد.

 


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 1 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ سید حامد جلالی ]

شخصیت شناسی با چند سوال کوتاه

به سوالات زیر با دقت و صادقانه پاسخ بدهید و در پایان تعبیر پاسخ هایتان را بخوانید و شخصیت خودتان را محک بزنید.

1. دریا را با کدام یک از تیره، شفاف، سبزویژگی های زیر تشریح می کنید؟
آبی ، گل آلود

2. کدام یک از اشکال زیر را دوست دارید؟
دایره، مربع یا مثلث

3. فرض کنید در راهرویی راه می روید. دو در می بینید، یکی در ۵ قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو و هر دو در نیز باز هستند. کلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است، آیا آن را برمی دارید؟
بله، خیر

4. این رنگ ها را ترجیح می دهید چگونه اولویت بندی شوند؟
قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید

5. دوست دارید از نظر ارتفاع در کدام قسمت کوه باشید؟

6. در ذهنتان اسب چه رنگی است؟
قهوه ای، سیاه یا سفید

7. طوفانی در راه است، کدامیک را انتخاب می کنید؟
یک اسب یا یک خانه

. . .

. .

.

.

.

.

و.........

.

ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 1 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 16:31 ] [ سید حامد جلالی ]
 

همانطور که از خوردن غذای مانده و فاسد پرهیز می­کنید از جذب کردن و بلعیدن حرف­های مفت و مزخرف پرهیز کنید. نگذارید حرف­هایی که به نظر خودتان صحیح نمی­آید و چرند است، ذهن­تان را خراب کند و باعث شود که دچار تهوع فکری شوید.


اگر دلخورید بیان کنید. اگر می­ترسید ترس­تان را به زبان بیاورید. گریه دارید؟ گریه کنید. ناراحتی ها را باید ابراز کردو گرنه بعدها می شود کابوس. می شود تیک عصبی، تنگی­ نفس، خارشِ ­تن. می شود دسیسه­ چینی و بهانه ­جویی. ناخن و لب جویدن و تند تند پاها را تکان دادن.

نگذارید کسی اعتماد به نفس شما را خدشه دار کند. با نگاه، با لبخند معنی ­دار، با کنایه، با حرف و طعنه. سعی کنید به خودتان ایمان بیاورید. با خودتان صلح کنید.
خودتان را همانطور که هستید دوست داشته باشید. چهره ­تان را، اندام­تان را. آشتی با خود آغاز
زندگی­ست
.

از گذشته­ فرار نکنید و آن را بپذیرید. با خود مهربان باشید و اشتباهات و غفلت­ ها را به خودتان ببخشید. نگذارید ظلم و جفای دیگران در گذشته از شما یک قربانی بسازد. در نقش قربانی رفتن گاه برای بعضی می­شود همه ­ی محتوای زندگی شان. سالها در عزای خود می ­نشینند و هیچ چیز هم تغییر نمی­کند. از گذشته فرار نکنید اما در گذشته هم غرق نشوید و در سوگ روزهای خوب
از دست رفته ننشینید. هیچ زمانی جذاب­تر از زمان حال نیست.


از خودتان به اندازی توانایی­ تان انتظار داشته باشید. سعی کنید حد توانایی ­تان را بشناسید.
بیشتر ما حد توانایی خود را نمی­شناسیم و به همین خاطر همیشه از حد توانایی خود فراتر می­رویم. ممکن هم هست در کاری موفق بشویم اما چون از توان خود بیشتر مایه گذاشته­ ایم، زود دچار خستگی و دلزدگی می­شویم.


آدم گاهی می­رود توی نقش­هایی که نقش واقعی­ خودش نیستند و از من واقعی­ اش خیلی فاصله گرفته­ اند. بهتر است دیگران شما را نپسندند تا اینکه هر روز به جای خود در آینه چهره­ ی کسی را ببینید که از شما سوال می­کند:
راستی تو کی هستی؟


[ سه شنبه 1 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ سید حامد جلالی ]
حتی اگر قبلا این داستان رو دیده و خوانده اید، ارزش یكبار دیگه دیدن و خوندن رو داره...!


 
قطعه گمشده
اثر شل سیلور استاین
 
 
 
قطعه گم شده تنها نشسته بود ...
در انتظار کسی که از راه برسد
و او را با خود جایی ببرد
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


بعضی ها با او جور در می آمدند ...
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net



اما نمی توانستند قل بخورند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net




بعضی دیگر قل می خوردند
اما جور در نمی آمدند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


ادامه  این داستان جالب در ادامه مطلب

 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 1 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ سید حامد جلالی ]
سلام دوستان

شاید بتونم به جرات بگم که یکی از امکانات فوق العاده نوکیا ، قابلیت مسیریابی رایگان این برند هستش که در این زمینه میتونه رقیبان خودش را به چالش بکشه

برای استفاده از این امکانات ، باید گوشیتون GPS داخلی داشته باشه که در سری 60 نگارش پنجم شامل گوشی های زیر میشه :



Nokia N97
Nokia N97 mini
NokiaC6-00
NokiaX6
Nokia5800 XpressMusic
Nokia5235
Nokia5230




با ارئه ورژن جدید نرم افزار Ovi Maps به
ورژن (Nokia Ovi Maps Beta v3.06(533 و ارائه نقشه های جدید و امکانات ویژه در این ورژن جدید Ovi Maps که شامل اضافه شدن امکاناتی مثل ، تغییر ظاهری در منوی اصلی و آیکونهای برنامه و بهبود عملکرد جستجو و اضافه شدن صفحات جدید به اطلاعات عکسها و مقالات و همچنین در این ورژن جدید شما به راحتی میتونید محل خودتون را با دوستانتان به اشتراک بذارید و از اطلاعات ترافیکی جدید برای رانندگی بهتر استفاده کنید و همچنین امکان شخصی سازی را در این نرم افزار خواهید داشت

برای نصب نرم افزار Ovi Maps و نقشه های جدید اون این تاپیک آموزشی را تقدیمتان میکنم


خوب...

حالا کمربندهاتونو ببندید...

بستید ...

بزن بریم


قبلش بیائید یه نگاهی به نقشه ها و جذابیت اون بندازیم تا علاقه تون را برای انجام مراحل زیر ، برانگیزاند ....















 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 28 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 13:51 ] [ سید حامد جلالی ]
ExpressPhone 17 By MoRTezA
پیش نیاز:
برای فلش زدن با این کوک شما به سه فایل احتیاج خواهید داشت که یکی از آنها فایل core یا همان mcu فریمور پورت شده ی C6 v20است اگر این فایل ها را از قبل ندارید از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود از سرور مدیافایر
لازم به ذکر است که این فریمور بر پایه ی فریمور پورت شده C6 V20 برای Nokia 5800 V52.0.0101 RM-356 کوک شده است.
Screenshot:

این عکس تغییر سایز داده شده است. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید. سایز اصلی عکس 1290x1330 می باشد.

Change log:
- فونت زیبا و خوانا با digital clock به سبک Symbian^3
- فضای بیشتر در حالت landscape
- ویبره در زمان وصل و قطع شدن مکالمه
- منو بندی و آیکون های به سبک Symbian Anna (که انصافا روی این بخش زحمت زیادی کشیده شده است)
- و آیکون های X7 lite برای بخش های settings ,تمامی زیر شاخه های بخش setting گوشی , مسیجینگ , LOG و ...
- نوشتن Unlock Phone به جای swipe to unlock در slider
- افزایش سرعت باز کردن تصاویر در گالری و همچنین تغییر گزینه share online به delete
-
قابلیت تغییر دادن مدتAutoLock تا 5 دقیقه
- 365 روز log
- افزایش سرعت لود موزیک ها در موزیک پلیر
- افزایش کیفیت دوربین در عکاسی و فیلم برداری
-کیبورد دو زبانه 11*4 با قابلیت EN|FA ( با تشکر از majid1313 عزیز )
- تغییر صدا و تصویر استارت آپ به قفل welcome و shutdown
- تغییر ویدجت پروفایل و ساعت در هوم اسکرین به سبک Symbian^3
-دایالر به سبک N8 بدون مشکل در زبان فارسی و انگلیسی و سبک جدید آیمون ها در آن بخش
-
حالت swipe to unlock به رنگ نارنجی
-
حالت پاسخ گویی به تماس ها به رنگ نارنجی و آبی میباشد
-
نرم افزار ovi music که از فریمور حذف شده است ودر بخش music player طرح Matrixmenu باMusic timer جایگزین شده است که در صورت نصب این برنامه به این بخش اضافه خواهد شد..
- زبان فریمور : انگلیسی/فارسی
زبان نوشتاری:انگلیسی/فارسی
- موزیک پلیر ورژن 15.2 با قابلیت پخش lyric
پروفایل general به صورت دیفالت به Expressphone تغییر یافته است.
-افزایش سرعت گوشی برای اجرای بازی ها و برنامه های مختلف
- افزایش سرعت عملکرد موزیک پلیر برای play | pause موزیک ها
-
اضافه شدن گزینه Restart به بخش پاور گوشی
-
سرعت باز و بسته کردن برنامه ها در گوشی افزایش یافته است.
-
غیر فعال سازی حالت Landscape رابط کاربری Spb Shell بدون غیر فعال کردن سنسور Rotate گوشی در صورت نصب این رابط کاربری( در صورت تمایل دوستان به چرخش ذکر کنند تا روش آن توضیح داده بشه)
-
سرعت اتصال به GPS به طور چشم گیری افزایش یافته است.
-
گوشی pre-Hack شده است ( نصب تمام نرم افزار ها بدون نیاز به ساین یا پچ)
-
تغییر آِیکون های منو با تغییر تم بدون مشکل کار میکند.
-
تغییر نام تمامی بخش های گوشی به فارسی با تغییر زبان به فارسی
-عدم نمایش فایل های سیستمی در گالری
- افزایش سرعت cpu و همچنین مصرف بهینه باطری
- اضافه شدن صدای یک خانم در بخش message reader گوشی

ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 28 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 12:55 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت