قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 448
بازدید دیروز : 299
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 8746
بازدید کل : 189653
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دانلود نرم افزار شارژ باتری Green Power Premium v4.11  : این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از شارژ باطری خود حداکثر استفاده را ببرید . این نرم افزار طی تنظیماتی که بر روی گوشی شما انجام می دهد طول عمر شارژ باطری را افزایش می دهد . یکی از ویژگی های این نرم افزار این می باشد که وقتی شارژ باطری شما کم است گوشی را به حالتی می برد که شارژ بسیار کمی مصرف شود . دانلود این نرم افزار کابردی در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب می باشد .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:51 ] [ سید حامد جلالی ]

نرم افزار مدیریت فایل ها X-plore File Manager v2.03 : این نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار زیبا دارای قبلیت های زیادی می باشد . از جمله این قابلیت ها خواندن فایل های صوتی و تصویری و متنی می باشد . در این نرم افزار می توانید به جستجو میان فایل هایتان بپردازید و عملیات مدیریت فایل ها از جمله مشاهده ، کپی کردن ، حرکت ، پاک کردن ، فشرده سازی ، استخراج ، تغییر نام ، به اشتراک گذاری و … بپردازید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است. هم اکنون این نرم افزار آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:42 ] [ سید حامد جلالی ]

با استفاده از  دیکشنری جالب و پر کاربرد Voice Translator Pro v1.3 می توانید کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی می کند.هم اکنون این دیکشنری برای آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:37 ] [ سید حامد جلالی ]

لانچر گرافیکی جدید برای گوشی های آندرویدی :

قابلیت ها:
امکان افزایش صفحات هوم اسکرین تا ۱۳ صفحه
۱۱ لانچر مختلف و زیبا در یک فایل
۳ انیمیشن مختلف در جا به جایی بین صفحات هوم اسکرین
امکان مخفی کردن آیکون نرم افزارها
پشتیبانی از لایو والپیپرها
وجود لانچرهای Gingerbread, Sense 3.0, Touchwiz 4.0


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:35 ] [ سید حامد جلالی ]

یک تم جدید و فوق العاده شیک بنام Pepsi 2 که برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ ساخته شده تهیه کردیم. این تم از گرافیک خوبی برخوردار است . هم اکنون میتوانید این تم را از ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:31 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود تم بسیار زیبا و جدید pink and black که این تم مخصوص گوشی های آیفون ۴ بوده و از ادامه ی مطلب می توانید این تم آیفون را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:26 ] [ سید حامد جلالی ]

این بازی نسل جدیدی از بازی های سفینه ای و فضایی با خلاقیت بسیار جالب ساخته Colorbox است که هر عمل شما در این بازی طبق ضرب موزیک است! مراحل و دشمنان طبق ضربان موزیک ساخته می شوند، موزیک های ریتمیک و تکنو را احساس کنید و با دشمنانتان بجنگید . این بازی را می توانید در ادامه ی مطلب به صورت جداگانه برای هر یک از گوشی های آیفون و نوکیا سیمبیان ۳ دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:25 ] [ سید حامد جلالی ]

در بازی Doodle Truck : شما یک راننده کامیون پرکار هستید. هر روز، به سر کار می روید تا محموله های مهم را به مقصد های مختلف تحویل دهید. آیا شما این محموله ها را به درستی و سر وقت به مقصد می رسانید؟ این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد . این بازی مخصوص گوشی های iOS 3.0 و بالاتر می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:24 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی موبایل : Shadow Archer 1.00 که این بازی موبایل توسط Bluefir برای گوشی های سیمبیان ۳ ( Symbian OS S^3 ) در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است . در این بازی شما باید تیر را بر اساس زاویه باد و دیگر عوامل به درستی پرتاب نمایید . این بازی سرگرم کننده را می توانید در سایت فردا موبایل هم اکنون دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:20 ] [ سید حامد جلالی ]

در این بازی Yumm v1.0  که برای گوشی های اندروید می باشد ، باید دستتان را در دهان این هیولا وارد کنید و سریع بیرون بکشید تا گازتان نگیرد! این بازی سرگرم کننده و جذاب را می توانید در سایت فردا موبایل دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی موبایل سیمبیان ۳ : Hoops 1.00 که این بازی موبایل توسط Visual Dreams در سال ۲۰۱۱ به صورت کرک شده برای گوشی های Symbian OS S^3 عرضه شده است و می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی آندروید : بازی Jelly Defense که این بازی موبایل دارای شخصیت هایی شبیه بازی Neverhood می باشد و در این بازی شما باید از برج های خود دفاع کنید و با از بین بردن هیولاها پیشرفت کرده و پول کسب نمایید . این بازی برای آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده : Majesty:Fantasy Kingdom Sim 1.8.5 که این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که می توانید این بازی آندروید را در قسمت ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:16 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی موبایل Dalton – The Awesome! Reloaded  که این بازی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و نوکیا سیمبیان ۳ ( Symbian OS 9.4, S^3 ) می باشد . هم اکنون این بازی نوکیا که توسط Colorbox به صورت کرک شده تولید شده است را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی موبایل : Assassins Creed Revelations که این بازی موبایل به صورت جاوا بوده و در سال ۲۰۱۱ توسط Gameloft برای رزولوشن های ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل عرضه شده است که این بازی با فرمت جاوا را در سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:13 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی سرعتی Skaka v1.0.2 نیازمند سرعت مهارت و مقداری حالت تهاجمی است. این بازی زیبا و سرگرم کننده از سری بازی های معتاد کننده در این زمینه می باشد که بعد از آیفون هم اکنون برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است. این بازی به صورت رایگان بوده و هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل این بازی آندروید را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:12 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت