قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 399
بازدید دیروز : 299
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 8697
بازدید کل : 189604
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

پیش نیاز :اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بهترین بازی رایگان Fruit Slice هم اکنون برای آندروید آماده گردیده است . بهترین بازی برش میوه های آبدار که آنهم به صورت رایگان عرضه می گردید آماده است تا با انگشتان شما میوه ها را قطعه قطعه کند . این بازی بر خلاف گرافیک بالای خود از حجم پایینی برخوردار بوده و می تواند به سادگی بر روی گوشی های با سطح عملکرد پایین به طور روان اجرا شود .

 

 

 

و.....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:11 ] [ سید حامد جلالی ]

Talking Gina The Giraffe

بازی  Talking Gina The Giraffe v1.2

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ به بالا

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۱٫۲

از جینا , این زرافه ی بامزه به خوبی مراقبت کنید و او بهترین دوست شما باقی خواهد ماند.دقت کنید هنگامی که برای اولین بار می خواهید بازی را اجرا کنید مجبور خواهید بود که دو فایل ۷ و ۲۹ مگابایتی را هم دانلود کنید تا به بهترین گرافیک ممکن دسترسی پیدا کنید.برای اینکه جینا را خوشحال کنید می توانید به او اسنک بدهید و برای ایتکه تشنه نشود می توانید به او لیموناد بدهید.این بازی هیجان انگیز و فانتزی برای مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

 

 

و....



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:10 ] [ سید حامد جلالی ]

نسخه : ۳

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این بازی باید با استفاده از ماشین های آتش نشانی شهر را نجات دهید .

۳ ماشین به سرعت انتخاب کنید ,سریعا به محل حادثه بروید ,از هلیکوپتر به صورت رایگان استفاده کنید و با استفاده از تمام اینها ساکنین شهر را نجات دهید و امتیاز بگیرید .

ویژگی های بازی : وضوع بالای تصویر ,گیم پلی اعتیادآور ,آموزش طریقه بازی و…

 

 

 


و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:8 ] [ سید حامد جلالی ]

نسخه : ۱٫۳٫۳

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶

Star Rebellion  یک بازی در سبک علمی- تخلی است که هدف در بازی محافطت از قلعه است . گرافیک بالای بازی همراه با افکت های صوتی بسیار خوب جلوه های تصویری و صوتی خوبی به بازی داده است . نسخه رایگان بازی دارای۳ نقشه از ۲۴ نقشه  همراه با دو نوع اسلحه است .

ویژگی های بازی : گرافیک بسیار بالا / انواع اسلحه ها ( لیزری , موشکی و…) / نقشه های وسیع و پیچیده / قابلیت نصب در حافظه جانبی و…

 

 


و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:7 ] [ سید حامد جلالی ]
 

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱   به بالا

خلاصه بازی : پادشاه تاریکی یک بازی اکشن سه بعدی است . در این بازی شخصیت اصلی نگهبان تاریکی است که پس از دستگیری در حال ورود به قلعه مرگ  برای فرار از دست شیاطین تلاش می کند .

نقش اصلی بازی نگهبان تاریکی است که پس از دستگیری تمام تلاش خود را برای فرار از قلعه مرگ به کار میگیرد . افکت های سه بعدی در سرتاسر بازی باعث جذابیت دو چندان آن شده است . در این بازی بازیکنان قادر به خرید تجهیزات و سلاح ها برای بالابردن توانایی های شخصیت اصلی بازی هستند .اینجا قلعه مرگ است و مملو از تعداد بیشماری دیو و شیاطین خبیث  . زمانی که یک نفر در این قلعه گرفتار و محکوم به مرگ می شود این دیو ها و شیاطین هستند که مشتاقانه آماده ی کشتن و خون خواری هستند . این بار شما در این قلعه گرفتار شده اید تک تک مبارزات و نبردهایی که انجام می دهید مشخص می کند که آیا سرانجام قادر به فرار از این قلعه مرگ هستید یا خیر .


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:5 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بالاخره نسخه آندروید بازی اینترنتی و محبوب Stupid Pigeon ساخته شد . بعد از ضربه هایی که به این کبوتر تو دنیای مجازی زدید حالا وقت آن رسیده است که دوباره این کار را این بار گوشی های آندروییدی انجام بدید . با این بازی می تونید مدت ها سرگرم بشید تنها کافیست به کبوتری بازی ضربه بزنید تا پرواز کند . هر چقدر می توانید بهتر ضربه بزنید تا پرواز بیشتری را شاهد باشید .

 

 

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:4 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳

مسابقه بدید . حریفاتونو از بین ببرید تا پول بیشتری بگیرید …

شما یک جنگجو در سری مسابقات ماشین های جنگی هستید بهترین ماشین هارو واسه خودتون بردارید , ماشین هایی که بهترین سلاح هارو دارن . تو مسیر مسابقه هرچقدر که می تونید  بی رحم باشد چون هدف حریفاتون از بین بردن شماست و کاملا مراقب باشید تا در تیررس ماشین های دیگه قرار نگیرید .از سلاح ها به خوبی استفاده کنید و به جنگ با حریفاتون برید .

این بازی یک بازی اتومبیل رانی جنگی اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند .

 

 

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:3 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱

لذت یک ماهیگیری واقعی را با این بازی تجربه کنید. در این بازی می توانید از مناظر و صداهای طبیعی در اطراف خود لذت ببرید . این بازی دارای ۱۰۰ گونه متفاوت از آبزیان و دارای بیش از ۵۰ طعمه و ابزار ماهیگیری است . همین الان این بازی رو نصب کرده و رکورد خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بزارید و با دوستان خود به رقابت بپردازید . این بازی دارای آمار بالای ۱۴ میلیون نصب در آندروید می باشد که نشان از محبوبیت بالای آن دارد .

 

و.....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 12:2 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

عناصر سحر و جادو را در دیگ باهم مخلوط کنید تا بتونید یک ماده با ارزش خلق کنید .

چه چیزهای جدید و جادویی پس از مخلوط کردن عناصر به دست خواهد آمد ؟ برای اینکه جواب این سوال مشخص شود می توانید خودتان این کارها را انجام داده تا نتیجه ی آن را مشاهده کنید .  آیا قادر به ساخت تمام عناصر کیمیایی خواهید بود ؟

 

 

 

hajm حجم : ۹٫۳۴ مگابایت


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی امروز گیم آندروید | يك بازي قايق موتوري سریع السیر مي باشد Wave Blazer يك بازي چند نفره مي باشد. شما بايد مراحل را گذرانده تا قايق ها بهتري براي شما باز شود ببينيد مي توانيد اين قايق هاي موتور سواري را برانيد .

ويژگي ها:

- سيستم موردنياز : 1.5 به بالا

- كيفيت 3D

- مراحل بسيار زياد

- قايق هاي زياد

- رقابتي چند نفره

- محيطي كاملا واقعي

- پيش از 3 هزار دانلود تا اين موقع

 

و....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ سید حامد جلالی ]

Kids First Puzzles HD Pro v1.0

Kids First Puzzles HD Pro v1.0  یک بازی بسیار ساده برای کودکان جهت یادگیری کلمات است . این بازی آموزشی برای سنین بین ۲ تا ۱۰ سال طراحی شده است . در این بازی کودک می تواند به دنیای دایناسورها , اقیانوس ها و حیوانات سفر کند و لغات جدید همراه با نوشتن آنها را یاد بگیرد . در این بازی با کنار هم قرار دادن تکه های پازل تصویر را کامل کنید . این بازی هم جنبه آموزشی و هم سرگرمی دارد و کودک شما می تواند مدت طولانی هم سرگرم باشد و در کنار آن لغات جدید بیاموزد .

 

 

 

hajm حجم : ۲۶٫۱۸ مگابایت



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:56 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Emissary of War یک بازی اندرویدی بسیار زیبا است که سبک آن RPG بوده و محیطی شبیه به بازی World of Warcraft را برایتان فراهم می آورد . این بازی که نمونه ای با گیم پلی مشابه آن را در بین بازی های موجود نخواهید یافت از گرافیک فوق العاده زیبایی برخوردار بوده و در آن از افکت های سینمایی نیز استفاده شده است و بر جذابیت آن افزوده است .

 

 

 

hajm حجم : ۴۲٫۶۶ مگابایت


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:46 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی امروز گیم آندروید | بهترين بازي با بهترين گيم پلي مسابقات سنتي. با استفاده از بهترين ماشين هاي سنتي و بهترين گرافيك در بازي. Reckless Racing بهترين بازي براي دوستداران رانندگي با ماشين هاي سنتي. يكي از بهترين امكانات اين بازي اين است كه شما مي توانيد به صورت آنلاين به مسابقه با ديگران بپردازيد..

ويژگي ها:

- سيستم موردنياز : 1.6 به بالا

- كيفيت بسيار بالا

- امكان بازي آنلاين

- بازي رقابتي

- لغزش ماشين و ترمز و كنترل به دست شما

- محيط هاي شبيه سازي شده قديمي

- تغيير فصل و روز و شب

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:44 ] [ سید حامد جلالی ]

 HD Setup Learn1 آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندروید

دوستان عزیز امروز قصد داریم آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندرویدی را به شما آندرویدی های عزیز ارائه کنیم. تیم اندرویدیها بنا به درخواست و پرسش های مکرر شما دوستان، تصمیم به نوشتن این آموزش کرده است. این آموزش در ۲۱ صفحه و همراه با تصاویر با کیفیت و به زبان ساده می باشد. این آموزش فقط متعلق به سایت اندرویدیها می باشد و هیچ گونه کپی برداری از سایت های مختلف در آن انجام نشده است. پس شما دوستان هم در رعایت حفظ حقوق نشر و نویسنده این آموزش بکوشید. دوستان عزیز بعد از این آموزش دیگر به سوالی در مورد نصب بازی های HD پاسخ داده نخواهد شد.

 

 

 

[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:43 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی امروز گیم آندروید | تروريست ها مخفي شده اند.شما بايد عليه تروريست ها در شهر خود دفاع كنيد.تروريست ها در مكان هاي مخفي پنهان شده اند آنها را پيدا كرده و نابود كنيد.يك سوال پيش مي آيد آيا شما ميتوانيد تروريست ها را از شهر خود خارج كنيد و ميهن خود را آباد كنيد؟

ويژگي ها:

- سيستم موردنياز : 2.1 به بالا

- كيفيت قابل قبول

- مراحل بسيار زياد

- اسلحه ها نامحدود

- مهمات نامحدود

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ سید حامد جلالی ]
_ بازي معروف Brothers In Arms 2 كه ميتونيد هم تك نفره بازي كنيد و هم به صورتي گروهي با دوستانتون تا سقف 5 نفره . ( براي مدل هاي HD و I9000 )
نبرد در اين بازي در سه منطقه اروپا، افغنستان و اقيانوس آرام خواهد بود
 
 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 11:40 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت